Fredagsmys

Ja idag är de fredag och helg:) härligt! Ikväll ska jag o Martin spela innebandy farmor ska passa Wilma under tiden. Undra hur de kommer gå för mig, kommer nog vara död imorgon:) men har längtat till att få röra mig såhär, så de ska bli skoj.

Wilma sover nu efter att ha stökat ett tag. Hon har kommit in i en skön rutin att sova 5 timmar på natten. Men inte i natt såklart. Då vaknade hon typ varannan eller 3:e. Tänk va fort man har vant sig vid att få sova de här 5 timmarna. Hoppas att detta bara var något tillfälligt.

Idag måste de dammsugas här. Usch hur de ser ut. Men jag väntar nog tills Martin kommer hem och passar på att vila nu medan Wilma äntligen somnat!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Raring!! Kom hit, tant Bella vill passa dig nuuuuuuuuuuu!!!

Så himla sjukt söt du är!

2012-01-13 @ 15:21:36
Postat av: Viktoria

Men så söt hon är lilla Wilma!!

2012-01-13 @ 19:42:48
Postat av: Annelie

Åh så fin!

2012-01-14 @ 11:27:44
Postat av: Märta

Men va underbar! Måste komma o hälsa på nått tag snart om vi får :)

2012-01-16 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0