Handboll

Igår körde jag en superkort löparrunda. Gick bra, sprang hela vägen. Nu får vi se hur snabbt de kommer gå att få upp lite kondition:) men de kändes sååå skönt iaf. Jag har ju 10 kg att få bort. Jag är ju inte den bästa på att hålla mig borta från götta, mat och fika. De enda som fungerar är träning. Sen är ju de också väldigt roligt!! Mitt mål är nu milen. Men mitt första delmål är 5 km. Får se när man kan uppnå de :)

Har precis tagit en skööön dusch efter en promenad med Elin. Utan barn och hund. Så skönt! Nu ligger lillfisan och sover i mitt knä. Idag har hon inte sovit många minuter. Speciellt inte själv. Hon vaknar så fort man lägger ner henne. De gör ju att de inte blir mycket gjort här hemma. Därför var de extra skönt att få komma iväg själv. Martin började med att springa sen byttes vi av vid dörren och jag fick ta min promenad. Skönt!

Nu är de dags för handbollen! Imorgon är de lunch på kyrkan med Anna. Får se om Wilma passar på att sova lite då , man kan ju alltid hoppas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0