Så mycket kärlek

Jag visste inte hur mycket man kan älska en människa. Självklart fatta man ju att jag skulle älska mitt barn. Men såhär mycket kunde jag aldrig förstå. Att man kan älska någon så mycket att de gör ont, att de finns någon som man är beredd att dö för. Min underbara och älskade dotter betyder allt för mig. För oss!

Idag har jag försökt att få henne att sova lite i hennes säng. De har gått hyfsat bra. Jag har först gått runt med henne och fått henne att somna in sen lagt ner henne. Ibland vaknar hon direkt när man lägger ner henne men idag har hon iaf sovit en timme åt gången i sängen. Nu ligger hon ute i vagnen och har sovit sedan kl 18. Jag har varit beredd nu över en timme att hon ska vakna. Haha. Svårt att slappna av, trots att vi har babyvakt. Men de flesta gångerna så vaknar hon ju när vagnen stannar så när hon då sover längre kan man ju ändå inte slappna av. Men de blir väl bättre med tiden. Om tid och ork finns i helgen så ska vi åka till barnenshus. Ska handla en sängmobil med musik. Kanske att de gör att Wilma kan somna in i sin säng också. Om inte annat får hon något att kolla på. Hon gillar ju sin mobil ovanför skötbordet. Fast den låter inte, de är en enkel från Ikea. Men de är ju superdyra ju.

Nu sofias änglar. Tårarna kommer nog som ett brev på posten! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0