Trött

Sötingen har stökat i natt. Eller hennes mage tror jag. Så idag är en trött dag. Jag vill bara sova. Längtar till Martin kommer hem så han får ta över ett tag och jag får vila en timme eller två:) fast de lär väl inte bli så antar jag. Jag hade bestämt mig för att försöka mig på att sprida en liten runda idag. Eller gå springa kanske de heter. Hmm, får se hur de går.

Helgen har rusat förbi. Blev inte så mycket vila som jag hade planerat. Typiskt mig. Men den var mycket bra ändå:) fick dejta med världens bästa V och de gör vi inte alltför ofta fast vi bor nära varandra. Jag har även köpt en ny lampa till sovrummet. Supersnygg. Ska försöka fånga den på bild!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0