länge sen nu ju

Har haft fullt upp med jobb och barn:) har jobbat mera än vad jag hade trott så därför har inte orken funnits till att uppdaterat. Men sen har jag väl inte haft nå vettigt att säga heller. Inte den här gången heller men tänkte bara kasta in ett litet snabbt inlägg i vänta på att Martin kommer hem och innan jag ska iväg på jobb. 
 
Snart har Martin semester, det ser vi framemot mycket. SÅ nu hoppas jag att finvädret tänker komma så att vi kan få njuta av långa, varma och soliga dagar. Wilma Pilma växer så det knakar. Snart sju månader. De är inte klokt va de går undan. 
 
Hoppas att ni har det bra. Nu kommer martin hem. Ha de gott kära vänner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0