Underbart

Mitt tidigare inlägg försvann innan jag hann publicera.

August växer som han ska. Väger nu 5,2 kg. Magen är fortfarande lite strulig. Har provat semperdroppar men de blev snarare värre med dom. Men ska väl ge de någon till dag. De va ju svindyra!! 200kr för en liten flaska. Så kul att dr fungera!:/

Annars är livet ganska skönt. Våren är här och de är underbart att bo i hus. Tänk de här trodde jag inte för ett år sedan. Att jag skulle ha en gård! Inte heller att jag skulle ha två barn! De har hänt så mycket på mindre än två år. Hus, två barn hunnit flytta både från byn till alfta och till vängsbo. Tänk vad livet har att ge och vad lite man vet om framtiden. Inte alla gånger vad man har tänkt sig. Men de kan bli bra ändå. Nu som sagt bor vi på en liten gård nära naturen, grannar med får & hästar, åker & skog precis som jag vill ha det! Att kunna kliva ut på gräsmattan och bara höra fågelkvitter, får som låter och tysthet utan massa brummande bilar och andra människorröster, slippa känna cigarettluk! Underbart! Wilma traskar runt och leker, vill vara ute mest hela tiden. Skönt. Nu när vädret tillåter så kan ju dörren få stå öppen & släppa in våren. Vi springer in och ut, folk kommer och går, kaffebryggaren står ständigt på. Precis så som det ska va! Fart och fläkt på ett lugnt ställe. Kvällarna är så ljus så de är underbart att kunna lämna hemmet för att ta en promenad i det tysta, njuta av lukten och utsikten. Det är så fint här!! Jag hade aldrig sett vissa ställen av byn, knåda/vängsbo tills jag flyttade hit. Jag hade aldrig trott att jag skulle flytta hit, men som sagt livet blir inte alltid som man tänkt sig. Nu kan jag inte ens tänka tanken om att flytta härifrån! Det är mycket att göra i huset och på gården. Men de är de värt! Vi får väl se hur de går första sommaren. Om jag är lika positiv då;) ska försöka lägga in lite bilder på vad de är jag snackar om! Ni ska få se!:)

Surrigt inlägg. Men ja så blir det ibland. Ofta, typ jämt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0