Kladdkaka

Nu kan jag inte motstå längre. Kladdkakan är i ugnen och Wilma är lagd. Nu ska jag ha en lugn stund framför tv:n tillsammans med en bit kladdkaka innan det är dags att sova. Men först fylla i lite mammadagar:/ så drygt!! Men jag vill ju ha pengar så det är bara å göra! Går ju fort egentligen.

Börjar verkligen kännas att det närmare sig att bli tvåbarnsmamma. 50 dagar kvar, typ. Exakt kan man ju aldrig veta. Kan ju lika gärna vara 30 som 60 dagar kvar. Hmm dags att fixa det sista kanske?!! Sängkläder, någon som vet vart jag kan köpa täcke och kudde för vagn/vagga för ett bra pris?

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Dollar köpte jag :)

2013-01-11 @ 20:09:28
Postat av: Johanna

Oj va fort de går :-) längtar!! <3

2013-01-12 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0