Trött

Nu har vi lagt Wilma och jag tror jag ska äta något och sen lägga mig själv å!

Nu har jag beställt kakel och kommod och toalett:) väggarna för badrummet sitter uppe, stommarna iaf. Elektrikern ska komma imorgon! Det händer grejer. Det går fort fram känns det som! Såå skönt! Ska beställa resten till veckan så som dusch, badkar och handfat!

På lördag går vi in i v35!!!! Galet. Jag har knappt fattat att jag är gravid. Så snacka om snabb graviditet. Hinner väl inte fixa färdigt det som ska göras innan jag ska in och föda! Gah! Hjälp!! Så till helgen ska vi fixa fram lite kläder som vi kan använda. Och byta plats på Wilmas kläder som ska in i en garderob och syskonet ska få överta hennes byrå! Men eftersom badrummet byggs uppe så är det lite rörigt. Men ja just ja. Skötbordet är också beställt. Så ja lite har jag ju hunnit fixa! Och än ska ju inte bebisen få komma! De är en aning för tidigt än. Den får snällt vänta i några veckor till! Tänk att såhär kände jag inte alls när jag väntade Wilma. Då var jag skapligt less den här tiden och nu har jag knappt fattat att jag är gravid. Har inte knäppt ett enda kort!!! Stackars unge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad blev de för kakel nu då? :-) spännande grejer snart barn och badrum hi kul... Och snart kommer favvofastern ;-) haha

2013-01-18 @ 12:56:28
Postat av: Anonym

Ja snart kommer du Johanna:) så kul! Vi längtar! Det blev mörkgrått golv och vita väggar. Tror det blir kanon!:) ja allt händer på en gång!! Kraam

2013-01-18 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0