Lördag

Lördagskväll och vi sitter degade framför tv:n. Mätta efter taco och godis. Wilma sover sedan kl 18. Hon har varit supertrött nu i två dagar, lagt sig tidigt och ändå sovit länge. Tror hon börjar bli sjuk.

Gårdagen spenderades hos Anna. Jag hade med mig grabbarna grus eftersom Frida hade föräldrarutbildning och Andreas jagade. Där lektes det för fulla muggar så både jag och Anna var helt slut. Idag har Anna och brudarna kommit på besök samt mina föräldrar. Annars har de varit en slölördag. Imorgon måste jag ta tag i lite saker. En grind ska hämtas bland annat samt ett kalas ska hinnas med för lilla lydia som blir hela 6 år. Kommer så väl ihåg när hon föddes. Vilken lycka det var, jag hade blivit moster för första gången. Till en vacker liten prinsessa! Japp, för 6 år sedan fast jag tycker att de var igår. Tiden går fort!!

Jag växer i takt med lilla miraklet i magen växer. Är i v 22 nu och det rör och har sig i magen. Känner av fogarna redan nu. När jag väntade Wilma kände jag av det lite granna veckan innan hon kom. Men nu känns de redan nu!!!! Drygt! Tiden går ju fort så det fungerar ju. Står inte på förrän man ligger där och är uppfylld av den där magiska känslan när man ser underverket. Kan man få nog av den känslan? Man skulle vilja spara den i en burk och ta fram den ibland. En blandning av trötthet, tacksamhet och glädje!

Ja, surrigt inlägg. Tröttheten är enorm nu förtiden. Sjukt jobbigt!! Jag är nog den tråkigaste människan just nu!

Goo natt!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/770028/images/2012/pic_5083e11ce087c322c7da4348.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0