provar igen..

man har glömt bort hur de var att blogga, datorn krånglar och allt försvinner... kanske var det en av andledningarna till att man slutade?! vet inte, har glömt bort för det var så länge sen.

Igår hände samma sak igen, ringde min vän Bella och hon hade försovit sig igen, man undrar ju  vad som händer här?! Hösten och mörkret har kommit märker man, svårt att vakna och lätt att somna.
Jag märker iaf av hösten, jag sover så mycket bättre nu och walter sover också så mycket längre men sist men inte minst alla underbara färger som är när det är höst. Jag älskar verkligen höstens färger och mörkret, då man kan ha levande ljus vilken tid som helst på dygnet och de e bara så mysigt! De var en av anledningarna till varför jag valde höstbröllop! Och nu är det över ett år sedan jag och Martin stod inne i kyrkan och lovade varandra evig kärlek. En helt underbar och perfekt dag! Ångrar inte för en sekund att jag gifte mej med dej Martin. Älskar dej så otroligt mycket!


Men återigen till min gårdag, jag hann med så mycket och det visade sig sen också genom att jag var så otroligt trött, har nog aldrig somnat så fort och sovit så skönt på väldigt länge.  Jag hann med föreläsning hela dagen, shopping och träning och lite till däremellan:P Känns verkligen jättebra att börja träna igen, ja känner att jag är så mkt gladare, piggar och har så mkt mer ork nu än förut, känns jättebra!

nu ska jag plugga lite sjukdomar, alltid lika roligt!

Kommentarer
Postat av: bella

jo ja har väl märkt ganska snabbt att de e höst, ja mena..försova sig 2 dgr i rad liksom! Ja o träna igen gör susen.. man orkar me livet liksom! ja ska träna då ja e 80!!=)))

2008-10-03 @ 13:46:58
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken fin bild! Hur gamla var ni när ni gifter er?

2008-10-10 @ 21:21:05
Postat av: Alina

Hejhopp! kikar in:) ha en trevlig fredagkväll!

2008-10-10 @ 21:25:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0