Tisdag

Igår blev jag verkligen överraskad. Kom ett blombud igår med en bukett rosor av min kära man. De trodde jag verkligen inte, jag hade nämligen fått en fin orkidé dagen före. Sedan kom min mamma med en choklad ask. Så jag blev verkligen uppvaktad, och jag uppvaktade inte någon. Jag orkade inte. Men ja är verkligen glad för de ja fått. Kärlek till er!

Igår somnade jag innan sju. Så när jag vaknade vid kl 6 imorse var ja ganska pigg förutom halsen då. Man blir ju så rastlös av att ligga i sängen hela dagen. Men så fort jag tänker att ja ska göra nå inser jag att jag inte har ork till det. Ja, ja så är det att vara sjuk. Ja får väl blogga, läsa bloggar, titta på tv/filmer.

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad gulligt! :) Krya på dig nu. Kram.

2011-02-16 @ 19:04:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men bra Klara, jag som precis kom på att leta upp din blogg igen, och så har du börjat blogga typ nyss. Kanoners ;) Måste ha något att göra om dagarna när jag egentligen borde exjobba. Puss på dig!

2011-02-17 @ 11:18:30
Postat av: klara

hej annelie!!



Va roligt att du hittade hit precis nu!:) ja du får också starta en blogg så ja kan se vad du gör. :) Ja man måste komma på ursäkter för att plugga ibland. Man behöver göra något annat. Då tänker man bättre. puss

2011-02-17 @ 17:55:04
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0