Fredag och helg

Hej på er kära vänner!

Har lite roliga grejer som händer i mitt liv, men kan inte riktigt avslöja det än. Men det kommer :)

Inatt har jag sovit gott igen, såååå skönt. Har sovit riktigt länge idag. Jag är mer än nöjd. Så idag är jag redo att föda;)

Ikväll blir det en lugn kväll. Middagen ikväll har vi inte bestämt vad vi ska äta än. Jag får fundera lite på det. Potatisgratäng är ju gott iaf. Kanske kyckling i ugn och potatisgratäng och dricka julmust till det:) gött ju!!

Igår kollade jag på smurfarna. Mysig film och de kom några tårar och lite skratt. Tjejgruppen bara ökar och ökar i folk. I början kunde vi vara från 3-6 personer. Nu är vi sällan under 8-9 personer. Så de ökar och jag tror tjejerna tycker det är jättekul att komma dit och umgås:) nästa gång blir det lite spel och pyssel och tjejsnack! Vi måste även börja planera in vår lilla julavslutning också.

Nu är det 14 dagar kvar. Tiden går faktiskt i en rättså hyfsad fart. I helgen ska vi fixa med kameran och titta igenom bebisens grejer och packa våra saker. De är ju egentligen ingen svår grej men att få tummen ur, de är det svåra.

Angående att jag inte är en film människa så har Martin fixat massa filmer till mig. Så jag borde iaf ha sett en film idag innan han kommer hem;) ska snart ta mig i kragen och ta fram nå gott och lägga mig i soffan eller sängen och titta.

Ha en bra fredag kväll!! Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Galet nära nu, jag tänker på er stupikvarten :) Hoppas ni får en toppenhelg! Kraamar

2011-11-11 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0