Onsdag

Ligger i sängen och äter go frukost. Ska snart kliva upp och göra ordning mig. Ska passa lilla Ludwig en liten sväng idag.

Kom på att om lite mer en vecka är det första advent. Helt sjukt. Ingen snö och hyfsat varmt. Känns som att de borde vara lång tid kvar. Men så är det inte. Jag har börjat fundera på vad jag ska baka för något. Känns som att man vill ha bakat lite innan det. Så till veckan blir det lite adventsbak och pyssel. Jag som hade tänkt köpt nya julgardiner men vet inte om jag känner för det nu. Känner bara- skitsamma.

Det är ju också snart dags för julklappshandling. Många är ju typ färdiga nu, jag har inte ens börjat fundera. Det måste bero på vädret, att julen inte känns så nära. Vad ska man själv önska sig. Är jag ensam att aldrig komma på vad man önskar sig. Alla andra dagar under året har man 1000 saker som man vill ha. Men så fort man fyller år eller julafton så kommer man inte på en enda grej!!

Ää nu ska jag kliva upp och försöka se ut som en människa! Min lilla groda ligger tryggt vid min sida:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0