Kalas och barnmorskebesök

Igår var vi på kalas hos Jocke som fyllde 29 år. Kul och träffa alla och gott att fika:)

Idag hade jag bestämt att sova riktigt länge för att jag jobbar kväll och hade sett framemot en sovmorgon. Men som vanligt vaknade jag vid 7. Kommer vara supertrött ikväll då jag ska jobba, hoppas det blir en lugn kväll. Man märker nu att man blivit tyngre och tröttare. Ser verkjärn fram emot att sluta jobba, lägga upp dagen som jag vill, sova middag när jag är trött!! Låt oktober gå fort!

Idag ska jag även till barnmorskan och lyssna på bebisen. Ska bli skönt å höra den lilla:) men nu har längtan till att få ut den blivit ännu starkare. Hoppas sista tiden går fort:) nu ska jag koka lite kaffe och äta lite frukost innan jag ska försöka gå en liten runda med många pauser :)

Kram kram! Saknar dej Olivia, kul att du hittat hit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0