Måndag

Idag är det på riktigt min första lediga dag. Känns skönt att få ligga kvar när Martins klocka ringer och sen får jag äta frukost utan stress. Såhär kan jag få ha det ett tag. Jag klagar inte på det. Inte än så länge iaf. De jag klagar på är att det är svårt att sova, hitta en skön ställning. När man väl har hittat en skön ställning så inser man att man måste kissa. Byta ställning, kramp i benen. Så håller det på. Så på natten känner jag mer en gärna att bebisen kan få komma. Men nu ska jag inte klaga. Jag är oerhört tacksam att jag kan få en bebis. Så de här besvären har jag gärna några veckor!

Min mössa som jag håller på stickar börjar ta form. Så den här veckan bör jag vara färdig. Så jag kan börja sy lekmatan. Gah, vad har jag gett mig in på. Jag kan inte sy, jag har inte tålamod till det. Jag kommer få psykbryt 1000 gånger. Men jag ska försöka iaf, kanske blir någon annan som slutför det ändå.

Nu ska jag duka upp lite frukost:)


Kommentarer
Postat av: bella

du har nog ett steg bättre tålamod än mig!Du fixar det. vilken/vilka färger är lekmattan i?

Njut av din lediga dag,ja har min också.:)

2011-10-31 @ 09:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0