Fredag

Jag ligger fortfarande i sängen. Har Wilma på magen och hon vill inte ligga ensam och sova, är alldeles för trött för att vara vaken. Men har hunnit upp och ätit frukost och så innan Martin for på jobbet. Ska snart lägga ner bruden ändå för att klä på mig och ta oss ut en sväng med hunden.

Äntligen helg, skönt att få ha Martin hemma. Sen ska jag också träffa V. Längtar. Ska bli skönt. Martin tar både hund och barn någon timme så vi får sitta själv och snacka. Skönt de å ibland:) ska faktiskt bli skönt att kunna få sitta i lugn och ro och äta mat. Varm mat;)

Min lilla tjej är nu 7 veckor och 1 dag. Hon är mera med, flinar, pratar och skrattar. Huvudet är stabilt och hon är så stark i rygg och ben. Duktig liten tjej! Tänk att vi fick en sån perfekt liten tjej. De va en sådan overklig känsla när jag fick upp henne på bröstet. Hon var så perfekt och ja, all smärta var borta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0