...

Det är svårt det här med rubriker. blir alltid densamma, äntligen fredag, fredag igen etc. men det är ju fredag och det är härligt och veckan går superfort!! 
 
Igår var vi på kusin kalas. 8 barn på ett ställe blir livat, men mysigt och se hur det leker och har sig. Å snart kommer det en till lite kusin i kusinskaran. Vi måste verkligen få till ett litet kusinkort. Sist vi gjorde det var det Wilma som var yngst. Och de har ju tillkommit någon till, 2 stycken faktiskt. När vi kom hem från kalaset på kvällen tog jag en promenad med walter. Skönt att få komma ut lite faktiskt. Andas lite friskluft och få njuta lite av tystnaden. Inte helt fel. Men innan kalaset gjorde wilma sin premiärtur på hästryggen. Undrar om det blir en hästtjej av den där? :) Såg väldigt mysigt ut iaf. Längtar mig också bort ibland att få komma ut på en ridtur i skogen. Var ett tag sen nu. Vi mockade boxarna  och wilma mockade gärna med sina händer:P myysigt:) 
 
Nu är det som sagt fredag och helgen väntar. Idag blir det en tur på byn till en vän för att hämta en vagn och träffas lite. Ska hämta en sovvagn till Wilma. Eller en extra vagn som sen blir en dagis vagn för August.
Annars eller sen blir det en lugn fredag tror jag. 
 
Nu ska jag bege mig neråt med barnaskaran och fixa fram frukost, kläder etc innan vi ska packa in oss i bilen och bege oss ut på byn:) 
 
kram på er och trevlig helg!
 
klok den där puh ibland alltså...
 
 
"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det."
 
"Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning."
 
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0