En vecka

Ja en vecka kvar till bf, enligt de beräknade datumet då. Men ingenting tyder på att det snart är på G. 
Så vi får väl se hur mycket jag kommer få gå över helt enkelt;)
 
Wilma är en sömntuta och sover fortfarande, trots att jag sitter precis utanför henne nu vid datorn och håller på. Jag hör hur hon andas och vrider sig. Hon tycker nog säkert jag är störig som stör henne i hennes sköna sovmorgon. Men det är väl en morsas uppgift?  Klockan är ju ändå halv tio;)
 
igår var vi iväg och åt go mat hos martins farmor och farfar. Känns så lyxigt att bli bjuden på mat, speciellt mitt i veckan. Kom hem kl 20 och wilma stupade i säng på 1 minut. Hon lekte sig slut och trött, säkert därför hon tar igen sig med en lång sovmorgon:) 
 
Jag längtar till våren, solen (som jag skrivit ett x antal gånger) jag är sååå trött på denna snö och kyla. Är det inte dags för snön att försvinna och låta solen och gräset ta plats istället?!?
 
ikväll blir det nog badhuset och sen slappa och se på, vågar man säga att man följer farmen:P

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja är en flitig farmen följare;)

2013-02-22 @ 16:28:11
Postat av: Johanna

Följer farmen vi a ;-) när vi kommer kanske de blir vår!!! Tänk att de bara är en vecka kvar -+ spännande <3 pöss

2013-02-22 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0