Feber

Pust och stön. Ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Allt känns lite trögt och jobbigt nu. Wilma och jag är sjuk. Hon är inte riktigt så sjuk att hon vill ligga och vila så som jag vill utan är fortfarande en virvelvind med undantaget att hon gråter för ingenting. Haft folk hos mig hela dagen, för badrummet alltså. Så man har fått bitit ihop och försökt svara på alla frågor, vilket inte är de lättaste. Det är såå mycket att bestämma. Mer än vad man tror. Hmm jag vill bara lägga mig ner, låsa dörren och knäppa med fingrarna och vips så var toaletten klar.

Min energi är slut och jag hoppas verkligen på påfyllning nu till helgen!! Föda barn nu är helt uteslutet, men de är ju 3 veckor kvar så allt ska väl Hinna bli lite bättre hoppas jag. Jag vill ju att 2013 ska bli ett bra år!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart de blir ett bra år!!! Tänk vad du har att se fram emot... Om 3 veckor kommer en liten en söt klara/Martin bebis :-) härligt va.. Och snart så har ni ett nyrenoverat badrum som du kommer att va glad för att ni har :-) haha (jag är faktiskt inte så positiv jag heller 2013 fast jag vet att nåt kul ska hända, men man kan ju peppa andra ;-)

2013-02-07 @ 07:32:00
Postat av: Anonym

Ja tur vi kan peppa varandra Johanna:) tack för peppet! Snart kommer ni hit på riktigt. Och jag hörde att ni kanske kommer till knåda:))) kraam

2013-02-07 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0