Fortfarande gravid

Jag gör min röst hörd här, för er som undrar. Jag glömmer ju bort att alla tror att man är inne på BB när man inte svarar:) de är de första man tror när inte någon svarar, iaf tror jag det om andra:) men som sagt så befinner jag mig hemma. Har varit en sväng till Anna och Emiri nu på lunch och sällskap. Nu ligger luffsan och sover. Ska snart väcka henne och laga middag. Ska bara pusta ut liiiite till;)

Vårkänslorna börjar komma. De droppar inte från taken utan rinner:)) solen skiner och de är skönt att vara ute. Förutom min stora kroppshydda. Så kom ut nu så jag också kan njuta av att vara ute:) jag vill ha bar backe nu!!

Jag har ju instagram och de är väldigt roligt att se alla bilder. Se hur vänner har det och följa hur deras barn växer etc för alla vänner träffar man ju inte allt för ofta nu förtiden av lite olika anledningar. Men de är såå komiskt med vissa människor. Typ de här ego bilderna som vissa lägger upp, de här "den här minen har jag övat på jättelänge och är min bästa min, vi kör den på varje bild" ut med munnen, upp med ögonbrynen och näsan, hur tänker man där?! Snyggt? Näe ja vet inte. Är de verkligen så snyggt med ankläppar. Och när man anstränger sig så för att få dessa ankläppar så glömmer man ju att resten av ansiktet ser ganska konstigt ut, lite ansträngt sådär. Men de är tydligen snyggt eller nå. Eller de där bilderna, texterna där man tackar och säger hur mkt man älskar sin partner. Som inte alla gånger har instagram ens! Eller även om de har, så varför säger man inte de till dom?! En undran bara? Måste de skrivas inför alla andra? Blir de mer tacksamt eller mer kärlek om alla andra ser det?! Så skrivs de väl på fb konstant men varför?! Är de inte lite konstigt hur de är?! Vi skriver om livet mer än vad vi lever det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0