Sista gången, förhoppningsvis!

Idag har jag varit hos bm, första gången själv. Och förmodligen sista gången. Har nu tid efter bf datumet så hoppas jag inte går över allt för mycket. Allt såg bra ut och bebisen snurrar på som bara den. Tror den har varit aktiv konstant under dessa nio månader. Varje gång bm ska mäta eller känna så ska han/hon snurra och ha sig. Jag kan som inte annat än räkna med ett till aktivt barn. Vi får nog helt enkelt inga lugna barn:)


Tvätthögen börjar krympa och jägarexamens plugget är igång nu. Men jämmerligen va svårt vissa saker är! Hur ska jag se skillnad på alla fåglar?! Jag som inte ens ser skillnad på en skata eller kråka?!?! Alla gäss, änder phu.. Varför finns de massvis med olika sorters gäss eller änder, and som and tycker man ju! Gnagar djuren kommer jag ju aldrig jaga heller. Men som när man pluggade annat så får man plugga saker som är mindre roliga också! Känns emellanåt omöjligt bara:/ men såklart känns de kul när man gör nå testprov och får rätt och att man känner att man lärt sig något!

Nu ska jag vila min trötta kropp och mitt onda huvud. Imorgon väntar förmodligen Johannes gården.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Lillskrutt nu tycker jag du får ta å komma ut så vi får träffa dig!!!

2013-02-20 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0