Torsdag och snart helg

Som jag längtar till helgen nu. Inte alls för att vi ska på Ikea utan mer för att Martin är hemma och för att jag är så trött i skrivandes stund;) Ikea trippen är mer ett måste än att de känns roligt faktiskt. Men de ska ju handlas till badrummet så de blir väl roligt sen när de sitter uppe!

Nu är vi hemkommen från Kyrkis och Wilma sover och jag slappar i soffan. Har pratat med bästa Gabriella. Är så skönt att få snacka av sig ibland:)

Igår var jag ju som sagt till barnenshus, hittade en bilbarnsstol. Var halva priset på den nu. Så de va bra! Har inte stoppat in den i bilen än. Blir nog Martins uppgift tror jag!

Nu är det färdig kaklat och fogat upp i badrummet. Imorgon börjar de förmodligen att bygga duschväggen och skruva upp kommoden!! Nu liknar det ett badrum! Kanske vi kan duscha, gå på toaletten i mitten på nästa vecka:) lyx!! De blir färdigt innan bebisen anländer! :)

Idag måste vi beställa grejer för att göra en gipsmage. Vi gjorde det med Wilma i v 37. Och de är ju snart nu, vill göra det i samma vecka för att kunna jämföra.

Nu ska jag vila lite innan det är dags för bruden att vakna och innan det är dags för att börja med middagen. Spagetti och köttfärsås. Hmm som alltid känns det som! Har noll med mat idéer. Kom gärna med lite förslag:)

Kram på er!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/770028/images/2013/pic_510a71bdddf2b324e346ba29.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0