Inte min dag...

Igår & inte idag heller. Hoppas de vänder. Wilmas mun verkar explodera av tänder. Även om jag inte ser alla än så känns det som så på hela henne. August är kinkig i magen & Wilma har ont i munnen. Martin ska iväg på massage direkt efter jobbet. Helkropps, 1,5 timme. Inte alls avis. Jag skulle nästan kunna döda för att få byta med han. Tur de finns kaffe sånna här dagar. Imorgon hoppas jag att de är min dag! Eller att detta vänder och blir min dag!:)

Nu sitter vi hemma och kollar ut på finvädret. Wilma sover och jag å August slappar i soffan. Vi har precis kommit hem ifrån Kyrkis. Vi har varit på barnsång. Wilma har börjat uppskatta sången igen å springer inte bara iväg och leker med annat. Var inte alls mycket folk där idag. Så skönt. Snart ska vi ta upp Lillfröken och åka iväg på BVC läkarbesök med skorpan. De kan ju bara bli en bra dag ;) haha! Eller inte. De kommer säkert sluta med dubbelgråt idag. Så nu laddar jag lite energi och tålamod!

Måste tvätta idag för snart ska de packas för att vara borta i påsk i Övik. Härligt härligt:))


Kommentarer
Postat av: Bella

Vi får ta hand om varandra i påsk,! Förstår precis dig igår va inte heller min dag o inte denna heller!!!! Hoppas det lugnat sig lite kram

2013-03-26 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0