Jobbintervju

Ja, då har jag varit iväg på jobbintervju. Två stycken till och med. Ett av jobben vill jag verkligen ha! Så vi håller tummarna.

Idag är en sån där dag då man vill att de ska bli kväll. Nu sover iaf mina busfrön så jag har fått vila mina ögon en stund också. Det behövdes kan jag säga. Funderar på att hämta en soffa idag. Eller om jag skickar Martin på det som är en aning mera van att köra med släp. Har ändrat om lite på övervåningen och skulle vilja ha en liten 2-3 sits där uppe. Vi får se hur det blir.

Annars så kommer våra små kycklingar till helgen tror jag. Annars i början på nästa vecka! Spännande! Undrar hur Wilma kommer reagera på de små pipande fåglar:)

August börjar bli en stor pojke, han trivs inte alls liggande i babygymet. Han vill sitta/stå och vara med. Han strävar hela tiden på att försöka sätta sig upp. Har vänt på sig men som sagt att ligga ner är inte hans grej. Han ska vara med, titta när storasyster leker. Wilma vill mer än gärna pussa, krama och sätta sig i knä på lillebror. Ibland tycker hon att han ska ta emot en bok eller två som kastas mot honom. Hon har även kommit på de här med att tömma ut glas. Hon ska bara HA ett glas inte pipmugg/flaska och visst hon dricker bra. Men så fort hon druckit klart åker resten på golvet. När man torkat upp typ sådär 5-10 gånger så är de inte såå kul längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0