Det ordnar sig med det...

Vi har kollar lite på Pettson och Findus här hemma och Pettson som Pettson säger inför vardags problemen är "de ordnar sig med det ska du se". Lite mera så behöver jag se på vissa saker, de ordnar sig ju faktiskt för de mesta å gör de inte det så får man ta i det sen! 

Nu är det iaf helg och jag är ledig och Wilma ska sova borta. Hon ska på "läger", kusinläger hos mormor och morfar. De ska vara ute i skogen och grilla och blinka med ficklampor. Låter som de kommer få de mysigt. Jag och En vän ska åka till Ikea. Lite födelsedagspresenter ska inhandlas till Wilma som blir 2 år om 2 veckor typ! Ska väl försöka fixa någon julklapp också så att man inte har allt kvar! 

Vi är iaf fri från magsjuka nu😄 nu är vi bara förkylda. Men de är en bagatell jämfört med magsjuka. 

Med hönsen går det bra, de är fortfarande rädda för oss. Men har iaf kommit fram å ätit ur skålar som vi haft med oss. Framsteg! Inga ägg än så länge! 

Ha en skön helg!  






En bild på ungtuppen också. 4 månaderna. De märks att han är en ungtupp. Skrajast av dem alla. Och hönorna styr med han 😆
I

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken dröm att få åka på läger hos T & K! Tror du att de ordnar läger för, tja... mej och familjen t.ex?

Svar: Haha! Ja de ordnar dom säkert! Då får ni sova på madrass nere i gillestugan tillsammans. Kan ju vara mysigt! Ligga och skratta hela natten! Läger var ju skitkul när man var liten. Men är tveksam om jag skulle gilla det så mycket nu !
Klara

2013-11-30 @ 23:29:28
Postat av: Carin

Så anonym var inte min förra kommentar.

2013-11-30 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0