Friday och jägarexamen

Nu är de helg. Väntar bara in gubben min;) mor och far min kommer och äter mat senare ikväll. Har halvstädat. Inte lätt att göra det när man är ensam med två trollungar! Världens bästa såklart men även världens busigaste. August kan han med;)

Nu sover August och Wilma ligger framför tv och slöar. Ja, jag med;)

Igår grejade jag & Martin de sista på jägarexamen. Nu kan vi jaga. Så kul! Åkte till sjuktbanan tidigare idag för att hämta nå papper och då satt de ett gäng där som skulle ta examen. Kändes så skönt att mitt va fixat då:) fast de har varit superroligt att göra det. De enda sura är att de kostar massvis med pengar. Annars har de enbart varit roligt! Nu ska de handlas in bössor och skåp. De är ju också billigt;)

På måndag ska Lillfröken skolas in på dagis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0