bli som vanligt igen...

Nu är det inte långt kvar tills man slutar på sin praktik, så skönt. Jag känner verkligen att det ska bli så skönt att komma tillbaka till skolan. Träffa Bella som vanligt och inte bara ha telefon kontakt. det nöjer jag mig inte med, jag vill kunna träffas på riktigt, ta en promenad och bara snacka om allt och inget. Men snart kommer den dagen. Har bara 4 arbetsdagar kvar, skönt skönt.

I helgen så har Bella kommit hem för att hälsa på, så vi träffades i lördag för att plugga lite. Fy vad man hade saknat det där, våra plugg diskussioner. Så nu är jag i alla fall klar med min rapport, typ:) hahah ska fixa till lite granna bara, men nästan klar i alla fall. Så idag har jag läst lite grann om leukemi, anemi, myeom och lite till, världens tråkigaste sjukdomar. Men har ansträngt mig och läst lite grann, så det känns bra. Ikväll kommer Bella och A hit för att äta pizza och tårta som mr A gjort. Gott!! Vi ska titta på finalen på ensam mamma söker, fast man redan vet vilken dom kommer att välja:)

Så nu vill jag att allt ska bli som vanligt igen, ingen praktik!! I vanliga fall brukar jag tycka om praktik men den här gången har det varit lite annorlunda. Inte det bästa och roligaste ställe och sen inte världens bästa handledare. har verkligen försökt att se det positiva och ansträngt mig men, Nej där vill jag inte jobba! Inte alls min typ av arbete och sen gjorde det väl väldigt mkt att inte ha en bra handledare också. SÅ nu vet man hur man INTE ska vara som handledare i alla fall. Så nu har jag gett upp och orkar inte alls anstränga mig för min handledare utan nu är jag bara där för att sitta av min tid. Sitter/går/ springer och kollar på klockan jämt och hoppas på att tiden kunde gå en aning fortare, men alltid så envisas den med att gå sådär äckligt långsamt. Men sen när ja väl är ledig så springer den bara iväg. Tack gode gud att det bara är 4 dagar kvar!!!



// Klara


Kommentarer
Postat av: bella

ja man räknar verkligen ner dagarna! snart får ja komma hem så kan vi slippa den där jäkla telefonkontakten o bara vara vi igen=)



men du om vi pluggar i bibblan på lördag o tar en lunch på stan va säger du om det??



Puss o kram

2008-11-24 @ 22:54:14
URL: http://belladonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0