En fullspäckad vecka..

Veckan har bara sprungit iväg och nu är det söndag.  veckan har gått väldigt bra, roligt och trevligt! men nu så är man grymt trött och det är väldigt skönt att inte behöva tänka på någon annan än mig själv och walter:) Helgen har varit super bra och rolig. Tollarträffen va så grymt rolig och intressant. vi körde lite tävlingar och lekar, det var bara jag som hade en annan ras, med det gick ju bra ändå:) walter skötte sig precis så som ja lärt honom! Fick även träffan tiken "olea" som jag ska ha en avkomma ifrån, så söt och trevlig. längtar tills ja har min lilla tollarbebis:)
Ni ser ju själva vilken vacker tik hon är:)

"olea"


"Olea"

sen for vi på kalas hos Mia och gänget, jätte trevligt att träffa allt folk, va så länge sen man såg dom! alltid lika trevligt. på kvällen innan vi åkte hem hjälpte ja till att ta in alla hästar, åh va avis jag blir. dom är såå fina och härliga. så på söndagen innan middagen hemma hos min mamma och pappa medan martin bytte däck passade jag på att ta en ridtur. alldeles underbart att rida ut i naturen och bara ha de mysigt och skönt. Jag längtar redan tills nästa gång jag ska komma hem. inte förden långa resan ner kanske men ridturen;) Men de lär nog inte bli före jul iaf.

Sen måste jag ju lägga upp en bild på fridas små änglar, vi kämpade med att få till ett vacker höstkort. det slutade med att barnen grät och vi fick ge upp:) men några bilder blev det iaf!



tar ju så lång tid att ladda upp så det här får räcka. Men det har varit en mkt bra vecka och helg.

kramar på er och ha en riktig bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra Rehn

Nu har fröken fräken också blogg igen :D

2008-10-20 @ 13:23:16
URL: http://mintyphundrade.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men gudar Klara va det var fart här då...det visste jag inte ;P hehe

Välidgt fin hund!!! Mkt! Kul kul...

Nu ska jag cepeplugga igen :(

Vi får höras snart! puss kräm kläm!!!

2008-10-20 @ 18:11:45
Postat av: Mia

Vilka fina bilder :-) Gu vilken fin hund. Hoppas allt är bra med dig. Kram.

2008-10-20 @ 18:42:37
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Emma

aha nu vet jag vad en tollar e, shit vad fin hon var, det gör du rätt i och vill ha en sån fin hund :D

2008-10-21 @ 09:30:20
URL: http://emma881224.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åh vilken gullig!

2008-10-21 @ 09:32:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0