2009

Ett nytt år har kommit och då kan man ju inte låta bli att tänka tillbaka på hur året 2008 har varit. Jag tycker att 2008 har gått så himla fort, känns verkligen overkligt att det redan är 2009 nu. vart tar tiden vägen?

Mitt 2008 har varit ganska bra när jag tänker efter. Har hunnit fått två små syskon barn Alfred och Albin, skolan har rullat på väldigt bra och jag är verkligen nöjd. Det är så mycket bra som har hänt här uppe. Kom ihåg en gång av alla promenader jag och Bella har gått, det var en gång i höstas och vi pratade ganska mycket om vår flytt upp hit, om vad den har gett oss. Vi kom fram till att den gett så otroligt mkt glädje, självförtroende och även stolthet. Självförtroende och stolthet att man har flyttat så pass långt bort från alla och allt man känner och kommit till en stad man inte visste fanns (typ) Men aldrig varit i, iaf. Sen börjat på en skola, skaffat nya vänner och ett "nytt liv" kan man säga. Jag har träffat en av mina bästa vänner här uppe, Bella. Så 2008 kommer vara ett väldigt speciellt år för mig.

Det var också 2008 som min kära kusin Linus körde ihjäl sig. Känns så otroligt tungt och orättvist. Vad är det för mening med att en ung kille ska försvinna sådär? Jag som alltid vill hitta en mening med allt, men här saknas, fattas det en mening. Men man kan ju inte förstå allt som sker, och ibland är livet orättvist! Men mina tankar är med dej Linus!!

Nu hoppas jag att 2009 kommer att bjuda på mycket glädje, skratt och överraskningar. Jag ser verkligen fram emot året och tror att det kommer bli ett kanon år. Eller vad tror ni? Mina planer för året är att  det förhoppningsvis blir en till i vår lilla familj:) En liten hårig bäbis hoppas vi på, en rödhårig, liten busig sak. Vi håller alla våra tummar för att det kommer gå bra och att vi i vår kommer ha en liten hundbäbis här:)  Tiden får utvisa hur det blir. Sen hoppas jag att skolan flyter på som den har gjort hittils, att Martin får ett nytt och säkrare jobb. Sen kommer jag ju också bli faster igen, mycket trevligt!
Vad har ni för planer inför 2009?

Hoppas att alla har haft en trevlig jul och ett roligt nyår!



God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas också på ett bättre år iår, tror det kommer bli så. Jag trodde du var med barn klara där ett tag när jag läste. ;P hihi. Men tror kanske inte du föder en lurvig röd sak ;P hihi. Syns snart! kram

2009-01-06 @ 13:17:35
URL: http://emma881224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0