Nanne åkte ut

Ja det blev Nanne som åkte ut. Tycker faktiskt att det är rätt skönt. Förut gillade jag henne så mkt mer. Men nu sen hon varit med i körslaget så har hon visat en sådan "töntig" sida. Beter sig som en liten fjortis, springer runt och hoppar och skriker. Näe skönt att hon har försvunnit. Eller vilken tyckte du skulle ha åkt ut??
Sen undrar man ju om någon i Bollnäs kören trodde att det var maskerad, utklädd som någon i Star Wars eller nå. Mycket pinsamt.

Nu ska jag nog ta och krypa ner i min sköna säng och läsa någon bra bok, inte fel.

God natt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej. Ja de är så tråkigt att det ska bli såhär, tycker både synd om personalen som får slita och jobba kort, plus gamlingarna. Att dom inte tänker på de, nä dom har bara pengar i skallen, att det ska sparas osv. Blir så arg. Hoppas, hoppas verkligen att det fixar till sig snart, för jag saknar verkligen att jobba där. Trivs så bra. Ja men klart att du kommer bli en jätteduktig ssk. Har du kommit på inom vilket område du vill jobba på sen? Jag tyckte körslaget igår var kanonbra, men jag tyckte att Nannes kör var duktig igår, så de var lite konstigt att hon åkte hem. Men skitbra att Bollnäs fick stanna =) Tänk om dom skulle vinna?! Haha. Nä jag tror Wells vinner. Ha en bra söndag. Kram.

2009-01-11 @ 10:06:01
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Japp, jag vill jobba på en hjärtavd eller akuten =) Vill oxå vara där det händer lite saker och de här me hjärtat tycker jag e jätteintressant. Ja men visst det vore jätteskoj och träffas till veckan. Är upptagen måndag och tisdag bara, alla andra dagar kan jag. Vart ska vi ses då?

2009-01-11 @ 12:34:44
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tyckte också att det var rätt att Nanne åkte ut, fast jag tycker också att hon har en rätt bra kör.

2009-01-11 @ 19:47:20
URL: http://flishas.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tyckte också att de va ganska bra att nanne åkte ...Fast jag tyckte att nanne var mycke bättre än bollnäs den här gången :P .



2009-01-12 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0