Fredag

Ja nu äre fredag, så skönt. Inte kanske skönt för mig på det sättet eftersom att jag är ledig hela tiden nu:) fram tills jag börja jobba iaf. Men för alla som jobbar, typ Martin. Längtar till jag ska börja jobba faktiskt, ska bli så skönt att träffa alla arbetskamrater. Man saknar det jättemkt när man pluggar tycker jag. Så det ska bli riktigt roligt.

Här uppe blåser det som vanligt, är så tråkigt. Jag som hade bestämt mig för att gå på en liten fotopromenad och ta lite kort. Men motivationen försvinner ganska snabbt när man ser att vädret inte vill det som jag vill, sol!!Var så sjukt länge sedan jag fotograferade, vet inte varför det inte har blivit så mkt fotande. Har väl inte haft tid eller inspiration. Har ju i princip varit på praktik hela vårterminen. så då har man inte haft så mkt tid över för något annat än jobb och plugg.

Idag ska jag ta en svänga till tvättstugan och se om det finns någon tid. Sedan har jag tänkt att städa lite nu innan jag far hem. Man har liksom inte hunnit med så mycket städ och tvätt nu sista tiden. Så nu är det lite dammigt och lite för mycket kläder i tvätten vilket resulterar i att jag får krupp och sitta och titta på skiten och har inget att ha på mig.
Jag har bestämt mig för att läsa massor av böcker nu i sommar, ligga i solen och läsa. Underbart. Ska låna svärmors Stig Larsson böckerna, har inte hunnit läst dom men har hört att de är väldigt bra. Någon som läst dom? Är de så bra som alla säger? Jag skulle också vilja ha något annat bra boktips. Jag älskar ju deckare men skulle vilja läsa något annat än deckare men absolut inte fantasy, det är verkligen inte min genre. Jag förstår inte de som tycker om harry potter och liknande, jag har så svårt för sådana böcker. Så lite tips på bra böcker är ni snälla:)

dagens:  "Jag är sådan som min Skapare gjorde mig,
                         och eftersom Han är nöjd så
                                  är jag det också"

Kommentarer
Postat av: bella

snart kommer martin hem o så ska ni ha en alldeles mysig fredag tillsammans! skänker er mysfactor=)))



Puss



dagens: Det finns en plats på jorden



Där solen aldrig ler



Den platsen heter skolan



Dit vill jag aldrig mer



haha vi ska trycka upp sådana t-shirtar o ha sista veckan i skolan nästa år=)

2009-06-05 @ 16:33:09
Postat av: klara

hahahah jaa!!

2009-06-05 @ 18:08:02
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0