sommarlov!!

Äntligen är det sommarlov och det här lovet kan inte komma lämpligare. Ska bli så underbart skönt. I sommar ska jag bara umgås, njuta av mina vänner och familj och umgås med de jag verkligen älskar och bryr mig i. Förutom att Martin blir kvar här uppe då, tråkigt. Men vi hinner träffas några gånger i sommar ändå. Så vi hinner nog umgås lite ändå!

Idag har jag gjort min sista tenta för det här skolåret. Det kändes faktiskt ganska bra. hoppas att det gick så bra som det kändes också, men är ju alltid lite orolig. Men jag håller alla min tummar. Skulle vara så skönt om det gick vägen och om man slipper ha någon rest då man kommer hit i höst. Nu väntar jag på att min kära man ska komma hem, han jobbar till halv 7 idag/kväll. Segt när han jobbar de här tiderna, speciellt nu när jag har sommarlov och har INGET annat att göra. Då blir det lätt lite långtråkigt och segt. Men har haft Bella här tills typ nu, så vi har suttit och pratat och druckit kaffe. Alltid lika trevligt. Vi har alltid något roligt att diskutera och prata om. Det kommer bli så himla konstigt när jag flyttar, att vi inte kommer ses så ofta nu när man är van vid att träffa varandra jämt. Men tur att vi lever på 2000-talet där både dator och telefon finns!! :)

Nu ska jag ut i blåsten, känns lite tungt. Gillar inte blåst så mkt, är så sjukt drygt när det blåser. Så hamnade man i världensblås stad. Här blåser det jämt tycker jag!!!! Men det är smällar man får ta, har ju bara ett år kvar här!!!!!! Sen flyttar jag hem till "the big city" saknar alla hemma nu, vill åka hem nu på en gång!!! Men vill tillbringa min helg med Martin innan jag åker och ha en liten avslutningshelg!;P

Ha det gött och sköt om er!!

dagens visdom: Mycket få människor lever i dag - de flesta gör förberedelser för att leva i morgon.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket för kommentaren :) klart att jag kan lära dig hur man gör om i bloggen, de är skit enkelt. Har du photoshop på datan?



Ses på måndag :) Kram.

2009-06-04 @ 18:58:39
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: bella

ja det är alltid trevligt me kaffe och prata om allt möjligt! vi har ju så mycket att prata om=)



Dagens visdom stämmer in på oss båda efter dagens diskussioner.. hah har suttit på hemnet här ikväll o levt svensson liv me handling, mat o bak!=))

Vi hörs här o ses innan du far.. Pusss

2009-06-04 @ 21:36:17
Postat av: klara

åh hemnet är så roligt att titta på.. se alla hus och drömma lite:) Men snart är vi klar med plugget och då kanske vi flyttar till ett litet hus:)

2009-06-05 @ 11:32:36
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0