Onsdag..

Idag skulle jag kliva upp i tid och kära igång med plugget.. men så blev det inte!! Vad arg jag blir när min trötthet tar över mitt liv! Imorn är jag ledig från skolan, inga föreläsningar men ska ändå tvinga mig upp i tid och plugga för det MÅSTE jag. Så ring och väck mig i tid ni som läser detta:) Just nu skriver jag klart om stroke, det ska vara klart idag i alla fall. Men ska ta en pause och titta på diagnos okänd, tror det kommer bli riktigt spännande och roligt.

Just nu är jag sugen, sugen ¨på något gott, något sött spelar ingen roll vad, bara det innehåller socker! Men ska försöka tygla mitt begär och tänka på något annat. Men ibland är det rätt så svårt....

I helgen så kommer mina syskon hit, ska bli riktigt roligt att träffa dom. Var ju ett tag sen nu, blir ju så när man bor så många mil ifrån alla där hemma. Så det ska blir riktigt roligt. Men först på fredag kommer några vänner/släkt hit och fikar på sin resa till Ume. Så roligt, så länge sen man träffade dom, eller ja allt folk där hemma är det ju ett tag sen man såg. Så då är det alltid lika uppskattat och se dem! LÄngtar.

Nu ska ja ta och springa iväg till tv och sen blir det de sista innan sängen väntar:)

Ta hand om er alla vänner!

kramar

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst var diagnos okänd bra? Jag tycker om att se sånna där program, mitt favvo program är sjukhuset =)



Kul med besök från hemmaplan ihelgen, hoppas att ni får det riktigt trevligt! Önskar dig en trevlig helg redan nu.



Kram.

2009-03-05 @ 18:18:49
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja man lär sig väldigt mycket av att titta på sånna där program, man tar till sig så mycket eftersom man är så pass intresserad =) Längtar verkligen tills jag får börja plugga. Helgen blir lugn med god mat och melodofestival och så köpte jag ett nytt vin på systemet idag, ekoligiskt rödvin, tänkte man skulle smaka de imorrn med lite brieost och olive digestive kex =)



Vad ska ni göra ihelgen då? Kram.

2009-03-06 @ 11:57:49
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

hahah ekologiskt rödvin ska de stå =)

2009-03-06 @ 11:58:27
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0