Måndag

Ja dagarna rullar på och vi har börjat förstå att Wilma är våran :) Wilma sköter sig bra och är så snäll på sin mor och far. Hon äter var 3:e timma och sover för det mesta. Men har nu börjat ha några vakna stunder. Vi tittar på varandra och jag ler, hon med men kanske inte åt mig utan för att de kittlas i magen. Men jag är glad ändå för hon har världens gulligaste leende.

Idag har vi varit på byn och fixat lite och handlat. Nu ligger Wilma och sover i sin säng. Walter har fått sina klor klippta och jag kokar kaffe och läser föräldrar och barn. Vi har börjat komma in i mammaledigheten och som det känns nu vill jag inte börja jobba. Och inte att Martin ska göra det heller. Är väldigt skönt att hela lilla familjen får vara hemma och mysa. Visst vi måste ju få igång lite rutiner också. Just nu blir det lite som det blir med städning och mat. Men vi hinner. Har iaf idag veckohandlat. Sen har vi väl glömt hälften men men. Middags förslag tas gärna emot när ingen av oss har några idéer:)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0