trött? Ja

Min trötthet går inte att beskriva med ord. Känns som att jag ka somna ståendes. Hon sover bra, men jag är inte alls van att behöva gå upp var 3:e timma och ge mat. Jag är van att kunna få sova 8 timmar i rak. De säger att man ska försöka sova på dagen då de sover, men de är ju jättesvårt. Svårt för att man har andra saker man känner att man ska göra. Men jag ska bli bättre på det. Att kasta omkull mig och passa på att sova då hon sover. Jag är för trött för att städa, de ser ut som skit här. Men ska ta en städning innan jul, de ska jag. Eller Martin, eller båda?! Städa ska de göras iaf.
Dagarna går och snart är Wilma 3 veckor. Tänk vad tiden går snabbt. Har hon varit hos oss i 3 veckor redan. Hon fortsätter iaf gå upp som hon ska, vilket är skönt. Nu börjar jag kunna slappna av och jag tror Wilma kommer bli en liten knubbig bebis med tanke på hur hon äter:)
Martin har börjat jobba den här veckan och vi försöker få in någon slags rutin i vår vardag nu. Men känns ju lite svårt att få in det då de snart är jul och ledighet ändå. Jag tror Martin kommer vara lite mer pappaledig nu i mellandagarna vilket känns skönt och kul. Har iaf köpt klart alla julklappar nästan, har någon till Martin kvar men ska fixa det idag. Känns skönt. Wilma får inget mer än den klänningen hon ska ha på julaftonen. Jag har verkligen velat köpa något i julklapp till henne men hittar inget jag känner att kan köpa. Har fått så mycket från vänner och familj. Hon förstår ju inget iaf och är nöjd bara hon får mat och kärlek:)
Nä ska försöka vila i någon minut innan Emma kommer. Ha de bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0