Vi njuter

Kan man göra annat än att må bra när man har världens sötaste tjej. Hon är så go och snäll. Äter och sover och myser såklart. Var till Bollnäs igår och tog provet som skulle tas och de gick superbra. Vi gick även en sväng på stan också, en snabbis. Efter det for vi till emma o Jocke och där var även Frida med barnen. Alla barn var så glada för sin nya kusin. Kanske speciellt lydia, de va ju en tjej!:) som hon har velat att det skulle vara en tjej:)

Sen när vi kom hem kom victoria förbi och hade med sig supersöta kläder. Hon kommer bli så fin i dom:) tack tant vicky!:)

Idag har jag varit ute på en 10 min promenad bara jag och min prinsessa. Tittade förbi mitt jobb också så dom fick se våran skönhet:) jag älskar verkligen min lilla tjej. Helt makalöst att man kan älska någon så mycket som har funnits i ens liv så kort stund. Jag kan ligga vaken på natten och bara titta på henne och jag är såå tacksam att vi fick henne. Världens finaste!


Imorgon ska vi knäppa kort. Får se hur det går:)

Nu ska jag lukta lite på mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Annelie

åååh, igen! Jag kan inte säga så mycket mer...åh! <3

2011-12-06 @ 14:31:28
Postat av: Mariam

Säger grattis än en gång till eran otroligt söta lilla tjej :-) tänk att ni äntligen har eran bebis här och ni blivit en familj :-) längtar tills man kan komma och hälsa på er. Jag tycker hon ser ut och heta Ronja :-) Stor kram till er.

2011-12-07 @ 19:14:04
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. Det ska stå Maria, inte Mariam :-)

2011-12-07 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0