Wilma

Hon har ett namn, Wilma är hennes namn. Ingrid Wilma Linnea Davidsson.

Idag har vi varit och fotograferat oss. Vår lilla prinsessa var duktig och jag tror vi fick många bra bilder. Vi får väl se när vi får skivan med bilderna. Spännande. jag har även skickat laddat in lite bilder för framkallning. Jag är så dålig på att framkalla bilder men nu kände jag att jag måste göra det. Och det är ju bättre om man gör det ofta. Jag ska verkligen vara duktig på att knäppa kort nu och framkalla. Annars är jag superkass på det. Glömmer och fota och sen är jag dålig på att fotografera. Jag kan inte med kameran och har inte tålamod till att lära mig. Jag vill bara kunna, inte lära mig. Så någon duktig och snäll själ kanske den vill ge mig en snabbkurs i det?:)

Efter fotograferingen for vi till kyrkan för Lite lunchtime. Där träffade Wilma sin farmor som stolt visade upp henne:) tror ingen missade att veta att Wilma var hennes barnbarn. Hon hade även berättat att hon blivit farmor till en telefonförsäljare här om dagen, snacka om stolt:) vi for sedan hem och då kom Martins mormor och Henry förbi för att se sitt lilla barnbarnsbarn :)

Nu ligger vi i soffan och har kvällsmys. Wilma ligger utslagen på mitt bröst efter matningen. Hon äter som en häst och det är jag glad för. Jag kan nog mätta ett helt fotbollslag;)

Ina, jag började kommentera till dig i din blogg men sen ville Wilma ha all min uppmärksamhet så jag skriver här. Roligt att du hittat hit:) hon valde den bästa dagen att födas på:) snart är det jul och då kanske vi hinner ses:) kraam


Kommentarer
Postat av: Märta

Vilket fint namn! Härligt! Hon är så himla fin Klara! :)

2011-12-08 @ 15:07:10
URL: http://myfamily-olsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0