13/7

Läste förra inlägget nyss och såg hur bra skrivet det var. De är inte så lätt att skriva bra på en mobil och inte med folk runt omkring:)

Nu är jag i slutet på v 21 och ska snart kliva in i v 22 och det är nu jag börjar känna riktiga rörelser i magen ofta och mycket tydligare än tidigare. Känns skönt att han eller hon lever och verkar ha det bra. Jag har känt tidigare också, men det är så kul när det börjar kännas allt tydligare och oftare. Nu vill jag bara att veckorna ska gå så att jag får se våran lilla skrutt, längtar så mycket!! Hur kommer den se ut? pojke eller flicka? Det kommer nog aldrig gå att föreställa sig.

I morse vaknade jag kl 06 av att jag hade så ont i ryggen. Höger sida. Jag har fortfarande super ont, det gör ont att gå, sitta och ligga. Vad ska man göra då?! Vet inte heller riktigt vad jag har gjort. Måste ha sovit illa bara eller nå. Hoppas de går över snart. För jag vill kunna sova:)

nu ska jag iväg och jobba med min onda rygg!!! usch!

kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

<3

2011-07-18 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0