Rubrik?!

Nu befinner jag mig mitt i v 23 och bebisen lever rövare emellanåt. Den sparkar och snurrar runt. Martin känner också hur han sparkar nu:) ja han, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den. Men de blir att man säger han fast de kan lika gärna vara en hon:) I helgen har jag varit på Möhippa, tagit det lugnt och varit i stan och handlat lite granna. Köpte en skötbädd med spöket Laban på. Imorgon ska jag köpa barnstolen. Nu vill jag bara att vår vagn ska dyka upp på blocket. :) sen är det ju massa annat små grejs som måste köpas också såklart. Men vagn och bilstol känns som de dyraste och de jobbigaste köpet. Kanske för att de är dyrast;) jag köpte även en annan grej idag, en högtalare eller vad de heter till min iPod/iphone. Den har ja tänkt haft i köket o poppa musik när ja bakar o städar:) spelar annars jämt ifrån datorn. Men nu sa:) jag är mkt nöjd, bra ljud och så är den snygg:) nu sitter jag i roteberg o ska snart äta mat:)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klara, jag BEHÖVER en bebismagebild. Maila mig det...den får vara påklädd om du måste. SNÄLLA! Hoppas allt är bra med er. puss och kram

2011-08-09 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0