Midsommar

Idag är det midsommarafton och det regnar, en klassisk svensk midsommar:) Det blir grillat och jordgubbstårta som resten av sverige också ska äta:) Men gott är det!  så jag klagar inte. Det är Martin som kämpar och ska göra ordning allt. Medan jag jobbar, så det ska bli kul att komma hem från jobbet sedan och se hur det har gått:)

Igår var det 6 år sedan som jag och Martin förlovade oss, tiden går fort. Man blir nästan lite rädd hur åren bara springer förbi, man hinner nästan inte med. I sommar ska vi iväg på lite olika bröllop och på ett ska vi servera. Det är så roligt med bröllop och varje gång kan man inte låta bli att tänka på sitt eget. Underbar dag!!!

Jag har skrivit en lista (jag älskar listor och kan skriva hur många som helst om precis vad som helst) på vad jag ska köpa åt hjärtat. Känns jättekul men tänk va mycket grejer som man verkligen inte hade tänkt på och vad allt kostar. Jag vet att man inte behöver allt som alla säger men en del grejer underlättar nog en hel del om man har. Vi har i allafall bestämt oss vad vi ska ha för vagn, nu ska vi bara hitta den vagnen på blocket och helst för ett bra pris:) Det finns ju otroligt mycket vagnar, det är verkligen svårt att veta vilken som är bäst. Men nu har vi nog bestämt oss, tror jag:P En Emmaljunga edge duo vill vi ha!

Ha en bra midsommar, de ska jag, Martin och Hjärtat i magen ha!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0