Stick kafé

Ikväll dras de igång med syjunta på kyrkan då det är kafé. Alltså stickkafe'! De ska bli spännande o se vilka som kommer och om det kommer någon:) så är nu sugen på att sticka eller annat kom till kyrka. Frän kl 18 på tisdagar:) Jag ska försöka mig på en pippimössa, till mitt lilla hjärta. Det är faktiskt svårt att veta vad man ska säga om vår bebis. Vi vet ju inte om det är en han eller hon. Så därför blir det lite olika benämningar på henne eller honom. Men till stickningen då, ja skulle vilja ha en pippitröja, sockor som passar då till mössan. Men jag börjar med mössan o se hur det går:) ska springa ut med Walter nu innan jag ska göra ordning mig:) kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0