Inramad och klar

Ja en tavla är kvar hos björn. Den största tavlan. Den väntar fortfarande på att bli inramat. Den ska ha en enkel svart träram. Snyggt och stilrent tycker jag. Men nu har jag ramat in den andra. Eller ja köpt en ram med glas och lagt in duken. Inte så svårt men snyggt. Så ska jag göra fler gånger. Väntar på min dukrulle som kommer nästa vecka. SÅ jag får nöja mig med att köpa styckevis från Björn. Idag har jag haft lite abstinens. Jag vill måla, men duk får jag imorn. Jobbigt. Det är så jobbigt när jag vill något men inte kan. Synd om mig! Jag har istället tittat runt lite och fått lite inspiration. Jag vet hur jag ska göra och det ska jag göra i helgen. Får se hur många timmar jag kan lägga ner. Ska ju jobba och gå på kalas i helgen också. Men vill man så kan man. Eller hur?! :)

Igår var jag till Gävle och handlade lite. Shoppade en svart liten klänning. Snyggt och skönt. Från Espirit. Jag gillar det märket starkt. De har snygga och fräscha kläder som inte tappar formen.

Här kommer ett lite smakprov av min inramade tavla. Den sitter i tv rummet bredvid min nya golvlampa som jag köpte igår:) Ganska snyggt blev det:)





Go natt på er:) kram


Kommentarer
Postat av: bella

Guu, vilken snygg tavla! Herre du kan ju verkligen måla!



ska bli kul o se den i verkligheten. =)

2011-03-11 @ 06:51:24
Postat av: Anonym

tack snälla du:)

2011-03-11 @ 06:53:26
Postat av: Annelie

Snyggt! :) Måste bara säga att den påminner lite om Michael Jackson (Inte på ett dåligt sätt dock ;)). Mycket fin och cool!

2011-03-11 @ 11:18:12
Postat av: Anonym

ha ja de kanske den gör. Han var inte min inspirationskälla men de gör den kanske;) Kram

2011-03-11 @ 15:12:27
Postat av: Maria

Wow vilken snygg tavla! Vad duktig du är och måla. Vad köpte du för ny golvlampa då? Nyfiken :)



Kram.

2011-03-14 @ 17:36:36
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Klara

Tack Maria. Jag har köpt en ifrån Ikea. Du får se den nästa gång du kommer:) en enkel men snygg. Kram

2011-03-14 @ 21:27:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0