Onsdag och två dagar ledig

Har jobbar idag men ska nu vara ledig i två dagar för att sedan jobba i helgen. Så imorn ska ja ta det lugnt och sedan måla på kvällen. Jag längtar. Kanske ska försöka klämma in en promenad med min kära vän Maria och hennes go Freja:) Det är iaf nu bestämt att jag ska följa med konfirmanderna i kyrkan till Riga i maj. Ska nog bli bra. Intressant och känslomässigt tror jag. Vi ska lämna mat och annat till behövande familjer samt besöka kvinno fängelse och annat Nu ska ja titta på tv en sväng innan ja ska slå mig ner i sängen och läsa på en bok:) kram

Kommentarer
Postat av: bella

Vad spännande det låter, som sagt kommer de säkert bli omtumlande. Men man kanske behöver få se den andra sidan av världen.



Skönt för dig att va ledig 2 dagar. ja har mitt kvälls och morgonpass kvar. Sen åker vi till skule på lördag, minns när vi 4:a va där =)



KRaam

2011-03-03 @ 08:15:59
Postat av: Maria

Det tycker vi låter bra, att du ska försöka klämma in en promenix med oss :) Kram.

2011-03-03 @ 17:08:09
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0