ständigt trött

ja, hur mkt jag än sover så är jag trött. Kanske sover för mycket?! Känns inte som så iaf. Men dagarna rullar på ändå. Har precis kommit hem ifrån jobbet. Min näst sista vecka här. IAf som det ser ut nu. Jag kanske kommer tillbaka om jag inte trivs på ambulansen. Får se. Spännande. Snart kommer MArtin hem, han är i Hudik nu på brandmans utbildning. När jag hör vad dom får göra är mitt ambulans rena barnleken. Men det går bra för honom. SÅ efter den här veckan är det Martin som kommer om det brinner :)

För övrigt så målar jag på, även om det emellanåt går lite trökt. Det ska troligen bli en utställning i Björns galleri. Får se om jag ska vara med. Känner mig inte så säker på det. Är ju inte så nöjd med mina tavlor. Men det kommer man väl aldrig bli. Annars så har vi bokat resa nu i sommar. Äntligen. I Maj åker vi till kroatien, Markarska rivieran. Ser ut att vara såå otroligt vackert där. Googla på det:) De som har varit där säger att det är en plats man kommer att åka tillbaka till. så jag hoppas att det kommer vara bra. Sen i Augusti åker vi till Sardinien, med alla Martins syskon med respektive och hans föräldrar. Ska bli mkt roligt. Där är det ju också vackert. Ställen är nog ganska lika varandra.

Nu ska ja köra igång med lite städning och matlagning innan martin kommer hem:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst är det snygga skor? :) Det lät som en väldigt bra ide, att åka dit och vårshoppa, det måste vi absolut göra. :)



Kanske du känner av vår trötthet? Härligt med en resa till Kroatien, dit vill även jag åka nån gång.



Ses på lördag, vad skoj det ska bli. Kram kram.

2011-03-31 @ 08:21:47
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åååh, vad är det du säger? Kroatien vill jag också till, och Sardinien. Jag hade tänkt ta mig iväg nu i vår, känner att jag verkligen skulle behöva det...för mina sista ören. Meen, så har man ingen att åka med samt att samvetet slår in "du borde nog spara dina korvören till hösten då du säkert är arbetslös"...less! Jag har inte varit utomland på aslänge, och som det ser ut nu kommer det dröja lika länge till :( Men kul att ni tar er i väg nu :) Ni kommer få det toppen. Kramar

2011-03-31 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0