Värme, barn och vardag

Ja nu är vi hemma från kroatien. Resan har varit underbar. Vi har haft det hyfsat bra väder och bad. Vi har tagit det lugnt och bara haft det skönt. Sen är det alltid bäst hemma:) Kroatien är ett oerhört vackert land och har man inte varit där bör man åka dit!!



Den 23:e maj blev jag moster igen. En underbar liten Ludwig. Så liten, söt och underbar!! Vi fick se honom då vi kom hem på morsdag. Jag frågade Albin och vi kunde få honom eftersom vi inte hade någon bebis. Men svaret var bestämt NEJ! Vi får väl ta och vänta tills vi får våran bebis då kanske:) I November så kommer en liten till oss iaf:) Jag kan nog vänta tills dess;) Ska bli jättemysigt, spännande och roligt:)


Här är han, Ludwig!!


Nu har vardagen kommit tillbaka iaf och jag ska jobba imorgon. Har jag ork ska jag baka lite bullar efter jobbet. Känns som att jag behöver fylla på min frys med lite gott. De har ekat tomt där nu i flera veckor!! Så nu ska bullmamman baka och fylla på så att ni kan komma och fika hos mig:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Meeen vad söt han är lilla Ludwig :-) Ja tänk att ni får en egen liten go bebis i november, hihi! Då kommer tant Maria vara barnvakt :-)



Jag barar också kanelbullar idag, så nu kan vi komma och fika hos varann, haha!



Synd det inte blev nån cykeltur och besök på erikshjälpen idag, men det hinner vi med längre fram också :-) Kram.

2011-06-01 @ 12:23:15
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Annelie

<3

2011-06-02 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0