21 dagar

I mitt liv nu så kretsar det bara kring barnet. Nu är det 21 dagar kvar. Förhoppningsvis. Väskan med bebisgrejerna står färdigpackad i barnrummet. Känns konstigt när jag tittar i väskan, är det verkligen sant det här. Får nästan nypa mig själv för att se att jag inte drömmer. Köpte blöjor och andra grejer nu när jag var och handlade. (så nu är Martin nöjd). De va en riktig konstig känsla faktiskt som sen kommer gå på rutin.

Bebisen sparkar och trycker runt i magen. Man märker att den blir större och får mindre plats. Igår var vi hos bm och magen hade vuxit mycket nu sen sist. Ett tag växte den lite långsamt men nu hade den vuxit ganska mycket tycker jag. Så bebisen har de bra:) fingrarna och fötterna sväller på. Och fortsätter det såhär så kommer jag rulla fram, fast de gör jag ju också på ett sätt. Ska knäppa lite bilder sen och lägga ut!

Jag ska idag baka en paj och gå till jobbet med den. Tacka för blomman jag fått och snacka lite:) sen är det ju fredag idag också. Helg!! Även om jag har helg nu varje dag så har ju inte martin det.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0