Onsdag

God morgon mina vänner!

Idag ska jag baka bröd, måla en adventsljusstake och få besök av kära Emma. Vi ska träffas och fika och umgås. Alltid kul att träffa henne och alltid för långt emellan gångerna. Ligger just nu i sängen och äter frukost men ska snart kliva upp för att sätta igång bakningen så jag blir klar innan emma kommer.

Walter ligger som vanligt tryckt intill mig. Han är mycket mer orolig och stressad nu. Han har nog förstått att vi ska bli en till. Han vill gärna inte släppa mig ur blicken, han vill helst nudda mig hela tiden. Han kryper ofta ner sig i mitt knä och ska mysa. Förr gick han och la sig för sig själv för det mesta. Men han behöver väl lite extra kärlek nu. Så ja gosar på:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0