Helg!!

Har försökt gjort ett inlägg tidigare men de fungerade inte.. Får se om ja lyckas nu!

Igår var en fixar dag. Jag bakade bullar och rensade, flyttade om här hemma! Det är inte färdigt än men på god väg. Min nya spegel är uppe iaf. Men en ny lampa måste inhandlas. Och kanske en ny matta. Får se när det blir. På kvällen dök några vänner upp, vi kollade på fångarna på fortet och fikade lite:) trevligt!

Nästa vecka har jag tänkt att börja tvätta lite barnkläder och fixa de sista. Tror mina drömmar stressar mig. Drömde om att vi skulle få nu och inget var ordnat:) fast sen drömde jag massa annat tok också. Jag vet ju att de ordnar sig, när jag är vaken iaf. Men i drömmarna så blir allt bara kaos!!

Idag ska vi på möte, celebrate sjunger. Jag hoppas att jag får före deras julkonsert den 3:e december så vi får vara med:) de är julstämning:) nu ska jag sätta på kaffe o äta frukost! Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0