Ny vecka

Ja nu är vi inne på en ny vecka. En vecka då jag inte jobbar så mycket, skönt. Nu får man känna på hur det känns att vara lite ledig. Jag är dålig på det. Blir rastlös och känner att jag måste göra något. Fast när jag börjar göra något så inser jag att jag inte orkar. Så nu ligger jag i sängen och har precis ätit frukost och en tvätt.

Har börjar tvättat bebiskläderna nu. Känns så overkligt men så mysigt att få vika in nytvättade bebiskläder. Tänk, snart är hon här. Eller han:) jag tror ju de blir en tjej, ja är helt inställd på det. Hur kan man vara det egentligen. Jag har ju aldrig varit gravid och vet inte alls hur det ska kännas om de känns annorlunda att bära en pojk eller flicka. I början pratade jag och Martin mycket om olika namn. Men nu på sista halvan har vi inte pratat nästan något om namn, bara att vi inte har några namn. Så hjälp oss, kom med lite förslag:)

Ikväll ska jag till emma och träffa henne och viktoria. Ska bli väldigt roligt. Dels att träffa dom igen men också att få se Emmas nya hus.

Imorgon fyller min underbara man år, 26 år. Så imorgon ska jag baka tårta! Ska försöka hinna baka något ikväll så jag slipper göra allt då. Men nu måste jag vika ihop lite tvätt innan jag börjar jobba och ta ut Walter!

Ha en underbar tisdag kära vänner!


Kommentarer
Postat av: bella

Men där är ju vi:) Det va en hel kanon dag!hoppas vi kan ses något i vinter igen. Då med bebben:)

Du är värd att få vara ledig nu!MYS!!

2011-10-12 @ 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0