Vinterlängtan

Ja, jag längtar efter snön, vintern, is, skoter och jul. Jag tycker om den här årstiden då man får börja längta till julen, då de är lite kyligt när man kliver upp och när en promenad friskar upp än pga kyla:) kanske svårt att förstå men de är en härlig årstid:) sen såklart att jag längtar ännu mer denna tid. Julen är mer än välkommen för oss:)

Ikväll ska jag på tjejgrupp, ska försöka fixa lite lekar till det. Är alltid mysigt o träffa alla tjejer! Ska ta med lite tårta som blev över igår. De brukar inte vara några problem med att fika/äta i vår grupp.

Igår kom de som sagt lite folk till oss, vi åt och spelade lite kinect. Undrar om våra grannar tyckte de va lika kul som vi tyckte:p jag längtar tills jag får ut knodden så jag kan vara med o hoppa lite mera. Nu känner man sig som en stor flodhäst som försöker leka med små råttor. Klumpig!!

Nu ska jag plocka undan lite ifrån igår, ta ut Walter och fixa lunch tills Martin kommer hem.

Tack tjejer för era snälla kommentarer! Ni är så söta! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0